I. Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie definicje oznaczają odpowiednio:
a) Regulamin – niniejszy regulamin;
b) Portal lub Serwis - portal internetowy zlokalizowany pod
adresem kursopiekuna.pl oraz na jego podstronach;
c) Konto – dostępna dla
Użytkownika, po prawidłowym zarejestrowaniu się i zalogowaniu (podaniu Loginu
oraz hasła do Konta), część Serwisu, pozwalająca na korzystanie z Serwisu oraz
nabywanie Usług i produktów oferowanych przez Serwis jak również na modyfikację
swoich danych osobowych i innych elementów związanych z korzystaniem z Serwisu;
d) Login – indywidualna i
niepowtarzalna nazwa Użytkownika, jaka została nadana podczas rejestracji
Użytkownika w Serwisie;
e) Użytkownik – podmiot, który dokonał prawidłowej rejestracji w
Serwisie (jak również osoba, która zarejestrowana została w Serwisie przez
Podmiot ubiegający się o dofinansowanie, zgłaszający tę osobę do uczestnictwa w
kształceniu) oraz posiada aktywne Konto;
f) Odwiedzający – podmiot, który odwiedza bezpłatnie stronę
internetową Serwisu, korzystając z Usług Serwisu w sposób ograniczony, właściwy
dla osób niezarejestrowanych (niebędących Użytkownikami);
g) Reklamodawca – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zleca Usługodawcy
zamieszczenie w Serwisie reklamy własnego produktu lub usługi na podstawie
odrębnych umów;
h) Usługa – możliwość korzystania z Serwisu, świadczona przez
Usługodawcę na rzecz Użytkowników/ Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie
i Odwiedzających. W szczególności Usługami są Kursy on – line;
i) Pliki Cookies - niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez
serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika strony (zazwyczaj na twardym
dysku). Domyślne parametry Plików Cookies pozwalają na odczytanie informacji w
nich zawartych jedynie stronie, która je utworzyła;
j) Kurs on-line - oznacza kurs oferowany przez Serwis;
k) Administrator – Instytut Edukacji – adres do doręczeń: Aleje Jerozolimskie 100, 00-807 Warszawa; adres e-mail: kontakt@kursopiekuna.pl, nr tel: +48 71 716 97
06.
l) Usługodawca – Instytut Edukacji – adres do doręczeń: Aleje Jerozolimskie 100, 00-807 Warszawa; REGON: 389422604; adres e-mail: kontakt@kursopiekuna.pl,
nr tel: +48 71 716 97 06.
m) Koszyk Zamówień – narzędzie dostępne w Portalu, które umożliwia
złożenie zamówienia. Za jego pomocą Użytkownik/Podmiot ubiegający się o
dofinansowanie może wskazywać Usługi, w szczególności Kursy on-line, i ich
ilości oraz przeliczać całkowitą wartość zamówienia;
n) Bezrobotny - osoba, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2 Ustawy
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
o) Podmiot ubiegający się o dofinansowanie –podmiot prowadzący
własną działalność gospodarczą / szkoła/ przedsiębiorstwo ubiegające się o
uzyskanie ze środków publicznych/ środków Unii Europejskiej dofinansowania
kształcenia zorganizowanego dla niego/jego pracownika/ pracowników/
współpracowników w ramach prowadzonej przez ten podmiot działalności
gospodarczej;
p) Formularz zgłoszeniowy (zakładka „Dotacje dla bezrobotnych”) –
dokument, który automatycznie generuje się z wypełnionych pól formularza dla
bezrobotnych (etap 2/2). Dokument umożliwia Usługodawcy podjęcie procedury
m.in. pomocy w uzyskaniu dofinansowania dla osób bezrobotnych;
r) Formularz zgłoszeniowy (zakładka „Dotacje dla firm”) –
dokument, który automatycznie generuje się z wypełnionych pól formularza dla
szkół/przedsiębiorstw (etap 2/2). Dokument umożliwia Usługodawcy podjęcie
działań, celem udostępnienia odpłatnych Usług dla pracownika/ pracowników/
współpracowników lub samego Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie;
p) Platforma ODR - punkt dostępu dla Konsumentów i przedsiębiorców
pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów ustanowiony na mocy Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w
sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany
rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (Rozporządzenie w
sprawie ODR w sporach konsumenckich) z dnia 2013-05-21 (Dz.Urz.UE.L 2013 Nr
165, str. 1)
II. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin, zgodnie z treścią ustawy o świadczeniu usług
drogą elektroniczną, określa w szczególności:
- zasady funkcjonowania i użytkowania serwisu (portalu)
internetowego zlokalizowanego pod adresem: www.kursopiekuna.pl oraz
- reguluje zakres praw i obowiązków jego Użytkowników/ Podmiotów
ubiegających się o dofinansowanie i Odwiedzających.
Każdy Użytkownik, Odwiedzający, Podmiot ubiegający się o
dofinansowanie, który przystępuje do korzystania z Serwisu przyjmuje do
wiadomości oraz akceptuje niniejszy Regulamin, Politykę Ochrony Prywatności,
oraz Politykę Plików Cookies, których treść dostępna jest również w Serwisie
pod adresami odpowiednio: https://kursopiekuna.pl/regulamin,
https://kursopiekuna.pl/polityka_prywatnoscioraz https://kursopiekuna.pl/cookie.
Serwis jest internetowym portalem o charakterze informacyjno -
edukacyjnym, umożliwiającym, z wykorzystaniem sieci Internet, nabywanie
dodatkowych umiejętności, przydatnych w procesie podnoszenia kwalifikacji i
samokształcenia.
W ramach Serwisu Usługodawca umożliwia świadczenie Usług z
wykorzystaniem platformy innym podmiotom prowadzącym kursy zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa.
Za miejsce wykonywania umowy oraz świadczenia Usług uznaje się
siedzibę Usługodawcy. Sądem właściwym do rozpoznawania sporów wynikających z
usług świadczonych przez Usługodawcę jest sąd właściwy ze względu na siedzibę
Usługodawcy, z zastrzeżeniem spraw przeciwko konsumentom.
III. Odpowiedzialność stron
1. Usługodawca oświadcza, że wszelkie materiały i informacje składające
się na zasoby Serwisu są pozyskiwane i redagowane z należytą starannością w
celu zapewnienia rzetelności, aktualności i kompletności prowadzonego Serwisu.
2. W procesie selekcji materiałów na potrzeby Serwisu Usługodawca
korzysta z materiałów własnych oraz pozyskanych, na podstawie obowiązujących
przepisów prawa, od podmiotów zewnętrznych.
3. Wszelkie uwagi, odnoszące się do materiałów dostępnych w
Serwisie winny być przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres: kontakt@kursopiekuna.pl.
4. Usługodawca zobowiązuje się dołożyć należytej staranności celem
świadczenia tej Usługi w sposób ciągły i nieprzerwany.
5. Usługodawca zobowiązuje się do informowania Użytkowników/
Podmioty ubiegające się o dofinansowanie o planowanych przez niego, niezbędnych
z uwagi na techniczne uwarunkowania, przerwach technicznych, które wynikają
m.in. ze specyfiki prowadzenia działalności Portalu za pośrednictwem sieci
Internet.
6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za działania i zaniechania
Odwiedzających/ Użytkowników Serwisu, Podmiotów ubiegających się o
dofinansowanie, w szczególności naruszenie przez nich dóbr osobistych, praw do
znaków towarowych bądź praw autorskich osób trzecich. Informacje o wszelkich
działaniach noszących znamiona naruszenia przez wyżej wskazane osoby dóbr
osobistych, praw do znaków towarowych bądź praw autorskich osób trzecich
powinny być przekazywane Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres poczty elektronicznej kontakt@kursopiekuna.pl.
7. Każdy Użytkownik, Odwiedzający, Podmiot ubiegający się o
dofinansowanie zobowiązuje się przestrzegać polskiego i międzynarodowego prawa,
w tym w szczególności:
a) przepisów z zakresu ochrony danych osobowych,
b) przepisów z zakresu ochrony dóbr osobistych,
c) przepisów z zakresu prawa autorskiego i praw pokrewnych, w tym praw autorskich majątkowych i praw autorskich osobistych,
d) przepisów z zakresu prawa własności przemysłowej,
e) przepisów z zakresu prawa karnego, prawa wykroczeń lub
dotyczących innych czynów zabronionych uregulowanych w obowiązujących
przepisach prawnych,
f) przepisów z zakresu prawa świadczenia usług drogą
elektroniczną, a w szczególności rozsyłania niezamówionej informacji handlowej
lub tzw. spamu, oraz zobowiązuje się nie stosować technik i urządzeń
zakłócających pracę infrastruktury informatycznej Serwisu oraz nie podejmować
jakichkolwiek innych działań niezgodnych z prawem lub z przeznaczeniem Serwisu,
w szczególności skutkujących powstaniem szkód dla Usługodawcy lub innych podmiotów
wykorzystujących Serwis, a w szczególności Użytkowników, Odwiedzających oraz
Reklamodawców.
8. Nazwa Serwisu, jego koncepcja, wygląd graficzny,
oprogramowanie, zgromadzone w nim materiały oraz bazy danych podlegają ochronie
prawnej. Usługodawca nie wyraża zgody na jakiekolwiek kopiowanie Serwisu lub
jego elementów.
9. Usługodawca i Administrator oświadczają, że wobec osób
naruszających zasady prawa mogą wystąpić z roszczeniami przewidzianymi przez
obowiązujące przepisy prawa.
IV. Korzystanie z serwisu
1. Korzystanie z Serwisu przez Odwiedzających, Użytkowników,
Podmioty ubiegające się o dofinansowanie jest dobrowolne. Przed dokonaniem
rejestracji i uzyskaniem statusu Użytkownika Odwiedzający będzie miał dostęp do
wiedzy o oferowanych przez Portal produktach, Usługach i warunkach ich
świadczenia. W razie wątpliwości lub pytań Odwiedzający/Użytkownik/Podmiot
ubiegający się o dofinansowanie może uzyskać szczegółowe informacje pod adresem
mailowym kontakt@kursopiekuna.pl. Regulamin świadczenia usług jest udostępniany
Użytkownikom, Odwiedzającym, Podmiotom ubiegającym się o dofinansowanie.
2. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytanie umieszczone są w
dziale FAQ - podstawowe informacje o kursie. Dział FAQ jest dostępny pod ogólną
informacją dot. każdego z kursów.
3. Dokonując rejestracji w Serwisie, Użytkownik oraz Podmiot
ubiegający się o dofinansowanie zobowiązuje się do podania prawdziwych danych
osobowych, a w przypadku zmiany, również ich aktualizacji jak również wyraża
zgodę na przetwarzanie tych danych zgodnie z Polityką Prywatności oraz
obowiązującymi przepisami prawa polskiego oraz prawa Wspólnot Europejskich, w
tym RODO, ustawą ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług
drogą elektroniczną.
4. Korzystanie z Serwisu jest możliwe po zapoznaniu się i
zaakceptowaniu Polityki Plików Cookies, zgodnie z przepisami ustawy prawo
telekomunikacyjne.
5. W momencie rejestracji Użytkownika w Portalu następuje
utworzenie własnego, niepowtarzalnego, Loginu oraz hasła Użytkownika.
Użytkownik zobowiązany jest zachować należytą staranność w celu zabezpieczenia
tych danych przed ich nienależytym wykorzystaniem przez osoby trzecie, a w
szczególności nie udostępniać ich osobom trzecim.
5a. Obowiązek dotyczący nieudzielania przedmiotowych danych osobom
trzecim, o którym mowa w pkt 5 powyżej nie dotyczy sytuacji, w której Podmiot
ubiegający się o dofinansowanie dokonuje rejestracji swoich
pracowników/współpracowników – w takim przypadku Podmiotowi udzielany jest
dostęp do Usługi (Szkolenia) wraz z kodami dostępu, które udostępnia on swoim
pracownikom/ współpracownikom. Obowiązek zapłaty przez Podmiot ubiegający się o
dofinansowanie jest niezależny od dalszego przekazania przez niego danych
dostępowych do Szkolenia lub samego zamówienia pracownikom/ współpracownikom.
6. Usługodawca zapewnia Użytkownikom/Podmiotom ubiegającym się o
dofinansowanie ochronę danych osobowych zgromadzonych w Serwisie w sposób
zgodny z RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych. Administratorem danych
osobowych jest Administrator. Wszelkie pytania i wątpliwości związane z danymi
osobowymi i ich ochroną winny być zgłaszane Administratorowi pod adresem poczty
elektronicznej kontakt@kursopiekuna.pl.
7. Dane osobowe udostępnione przez Użytkownika/ Podmiot ubiegający
się o dofinansowanie w szczególności w formularzu rejestracyjnym,
wykorzystywane będą przez Administratora w celu należytego świadczenia Usługi
objętej umową oraz w celach wskazanych w Polityce Ochrony Prywatności i
Regulaminie. Administrator zaleca by Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o
dofinansowanie aktualizował dane osobowe i przestrzega przed ryzykiem związanym
z zaniechaniem.
8. Poprzez zrealizowanie procedury rejestracji Użytkownika/
Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie w Serwisie, której skutkiem jest
założenie Konta, Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zapewnia i
oświadcza, że zapoznał się i zaakceptował treść całego Regulaminu, Polityki
Ochrony Prywatności oraz Polityki Plików Cookies, do których stały dostęp w
Serwisie zapewnia Usługodawca. Dane osobowe są udostępniane przez Użytkownika/
Podmiot ubiegający się o dofinansowanie dobrowolnie z zastrzeżeniem, że ich
niepodanie lub podanie danych nieprawdziwych może uniemożliwić świadczenie
Usługi. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie ma w każdym czasie
prawo żądania wglądu w swoje dane osobowe oraz prawo żądania ich modyfikacji
lub usunięcia oraz prawo wniesienia sprzeciwu w przypadkach przewidzianych
prawem, poprzez zgłoszenie Administratorowi odpowiednich żądań pod adresem
poczty elektronicznej kontakt@kursopiekuna.pl.
9. Poprzez zarejestrowanie Konta Użytkownik/ Podmiot ubiegający
się o dofinansowanie wyraża zgodę na przetwarzanie, gromadzenie, utrwalanie,
przechowywanie, opracowywanie, udostępnianie i usuwanie danych osobowych
Użytkownika/ Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie przez Administratora w
zakresie niezbędnym do świadczenie Usług poprzez Serwis.
10. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie wyraża
zgodę na otrzymywanie od Usługodawcy na podane dane rejestracyjne
korespondencji z informacjami o bieżącym funkcjonowaniu i zmianach w Serwisie
mających wpływ na wykonanie Usługi.
11. Administrator może zawiesić czasowo Konto Użytkownika/
Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie, w przypadku działania przez
Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie na szkodę Serwisu lub
innych Użytkowników/ Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie, naruszenia
przez Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie przepisów prawa
obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub rażącego naruszenia
postanowień niniejszego Regulaminu, o ile będzie to możliwe i celowe po
uprzednim wezwaniu Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie do
zaniechania naruszeń.
12. Administrator może dokonać likwidacji Konta Użytkownika/
Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie, jeśli przyczyny zawieszenia
czasowego występują łącznie przez 30 dni, po uprzednim poinformowaniu
Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie, lub w sytuacji gdy
Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie skierował do Administratora
(na jego dane teleadresowe) wyraźne żądanie likwidacji Konta. Wskutek
likwidacji Konta wszelkie dane osobowe zostają usunięte, a Użytkownik/ Podmiot
ubiegający się o dofinansowanie traci możliwość korzystania z dotychczasowego
zakresu Usług w Serwisie.
13. Administrator może również zawiesić lub dokonać likwidacji
Konta jeśli z takim żądaniem wystąpią upoważnione organy, w szczególności
organy ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych i inne) lub sądy.
14. O czasowym zawieszeniu Konta Użytkownika/ Podmiotu
ubiegającego się o dofinansowanie lub jego likwidacji Administrator powiadomi
Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie za pomocą informacji
wysłanej pocztą elektroniczną na wskazany podczas rejestracji adres poczty
elektronicznej, lub na adres wskazany w Koncie.
15. Użytkownik może użytkować tylko jedne aktywne Konto. Kolejne
Konta zakładane przez tego samego Użytkownika będą pozostawać nieaktywne.
V. Cele serwisu i warunki świadczenia usług
1. Usługi świadczone przez Serwis polegają w szczególności na
udostępnianiu Użytkownikom i Odwiedzającym, Podmiotom ubiegającym się o
dofinansowanie drogą elektroniczną, całości lub części zasobów Serwisu, a także
umożliwieniu Użytkownikom/ Podmiotom ubiegającym się o dofinansowanie
korzystania z Usługi Kursów on-line na zasadach określonych w niniejszym
Regulaminie.
2. Serwis może świadczyć Usługi odpłatnie lub nieodpłatnie.
3. Usługi płatne są świadczone wyłącznie na rzecz Użytkowników/
Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie.
4. Usługi nieodpłatne mogą być świadczone na rzecz Odwiedzających.
5. W przypadku osób, które w dacie rozpoczęcia świadczenia Usługi
nie mają pełnej zdolności do czynności prawnych konieczne jest przekazanie
zgody właściwego opiekuna na nabycie Usługi przez Użytkownika.
6. W ramach Serwisu Usługodawca może umożliwiać zamieszczanie
kursów na platformie oraz ich organizację innym podmiotom do tego uprawnionym.
7. Usługi płatne są wyraźnie oznaczone ze wskazaniem kosztów,
jakie Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie ponosi. W przypadku
Usług płatnych Usługodawca może stosować, wedle swojego uznania, zniżki,
bonifikaty, upusty, itp.
8. Sposób płatności uzależniony jest od rodzaju świadczonej Usługi
i jest każdorazowo wskazany w Portalu.
9. Zamawiając Usługę, Użytkownik lub Odwiedzający (w przypadku
Usług nieodpłatnych), Podmiot ubiegający się o dofinansowanie potwierdza, że
zapoznał się z jej opisem, warunkami oraz Regulaminem, a także, że akceptuje
wszystkie postanowienia tego regulaminu.
10. Do korzystania z Usługi niezbędne jest posiadanie komputera z
dostępem do Internetu, adresu e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych
umożliwiających wyświetlanie stron WWW.
11. Akceptując regulamin
Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie wyraża zgodę na zawarcie
umowy z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość tj. poczty
elektronicznej lub elektronicznego formularza zamówienia, oraz żąda rozpoczęcia
(i wyraża zgodę na wykonanie) świadczenia Usług przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy, będąc świadomym, że prawo do odstąpienia od umowy nie
przysługuje w odniesieniu do umowy o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca
wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Użytkownika, który został poinformowany
przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
12. Usługodawca zapewnia Bezrobotnym wsparcie w procesie ubiegania
się o finansowanie Usług w postaci Kursów on-line przez Urząd Pracy, w którym
Bezrobotny jest zarejestrowany (poprzez zakładkę „Dotacje dla bezrobotnych”).
Pomoc ta obejmuje w szczególności:
a) kontakt z Urzędem Pracy celem potwierdzenia dostępności środków
dla bezrobotnych,
b) wybór odpowiedniego bonu szkoleniowego lub wniosku o
skierowanie na szkolenie indywidualne,
c) wsparcie merytoryczne podczas uzupełnienia bonu
szkoleniowego/wniosku o skierowanie na szkolenie indywidualne,
d) uzupełnienie bonu szkoleniowego po wysłaniu zapytania przez
reprezentanta Urzędu Pracy.
13. Użytkownik składający wniosek o dostęp do Usług poprzez
wypełnienie Formularza zgłoszeniowego (zakładka „Dotacje dla bezrobotnych”) i
założenie Konta w sekcji „Dotacje dla bezrobotnych”, niezależnie od akceptacji
pozostałych zapisów Regulaminu, oświadcza że:
a) jest Bezrobotny,
b) wyraża zgodę na dostarczenie przez Usługodawcę całości treści
cyfrowych drogą elektroniczną w postaci dostępu do Usług, przed upływem 14
dniowego terminu na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, zgodnie z art.
38 pkt 1 Ustawy o prawach konsumenta,
c) jest świadomy, iż wyrażenie zgody wskazanej w pkt 13 lit. b
powyżej pozbawia go prawa do odstąpienia od zawartej umowy,
d) niezwłocznie po założeniu Konta dopełni wszelkich formalności
wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz przepisów
wewnętrznych Urzędu Pracy, umożliwiających uzyskanie dofinansowania Usług z
Urzędu Pracy,
e) w ciągu 2 dni roboczych od momentu zapisania formularza dla
bezrobotnych (etap 2/2) załączy skan formularza zgłoszeniowego w wyznaczonym do
tego miejscu na platformie zgodnie z instrukcją oraz wyśle oryginał formularza
zgłoszeniowego przesyłką priorytetową na adres korespondencyjny: ul. Aleksandra
Zelwerowicza 20, lok. V piętro, 53-676 Wrocław,
f) w ciągu 2 dni roboczych od momentu wysłania oryginału
formularza zgłoszeniowego przesyłką priorytetową na adres korespondencyjny
szkoły, wyśle czytelny skan/zdjęcie potwierdzenia nadania przesyłki z Poczty
Polskiej na adres kontakt@kursopiekuna.pl,
g) w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania od Usługodawcy
wypełnionego wniosku do Urzędu Pracy – o którym mowa w pkt 12 lit. c powyżej –
złoży go we właściwym Urzędzie Pracy, o czym niezwłocznie poinformuje
Usługodawcę drogą elektroniczną,
h) niezwłocznie poinformuje Usługodawcę o uzyskaniu decyzji z
Urzędu Pracy w przedmiocie rozpatrzenia złożonego wniosku o dofinansowanie, co
nastąpi nie później niż w ciągu 60 dni od dnia złożenia wniosku, o którym mowa
w pkt 13 lit. e powyżej.
14. Niedopełnienie ww. obowiązków łącznie bądź któregokolwiek
osobno spowoduje przeniesienie obowiązku zapłaty za zakupione Usługi na
Użytkownika.
15. W przypadku prawidłowego wywiązania się Użytkownika z
nałożonych Regulaminem obowiązków i wydania przez Urząd Pracy negatywnej
decyzji w przedmiocie finansowania Usługi zapis pkt 14 powyżej nie znajduję
zastosowania, a Usługa dostarczona Użytkownikowi zostanie niezwłocznie
wyłączona.
16. Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zwróci się do
wybranych przez siebie właściwych organów / urzędów we własnym imieniu i na
własną odpowiedzialność o przyznanie ze środków publicznych, między innymi z
Krajowego Funduszu Szkoleniowego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
środków z aktywizacji (projekty prowadzone przez Urzędy Miasta, Gminy,
Starostwa) oraz środków z projektów unijnych, celem sfinansowania zamówionej
Usługi.
17. Na podmiocie ubiegającym się o dofinansowanie ciążą wszelkie
obowiązki związane z przeprowadzeniem oraz ubieganiem o środki wskazane w pkt
16 powyżej, w szczególności:
a) kontakt z odpowiednimi organami celem potwierdzenia dostępności
środków publicznych oraz środków z projektów unijnych,
b) wybór odpowiedniego źródła pochodzenia środków finansowania
Usług,
c) dopełnienie wszelkich niezbędnych formalności.
18. Podmiot ubiegający się o dofinansowanie składający wniosek o
dostęp do Usług poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego (zakładka
„Dotacje dla firm”)/złożenie podpisu na tymże Formularzu zgłoszeniowym
(zakładka „Dotacje dla firm”) wypełnionym przez jego pracownika/współpracownika
i założenie Konta w sekcji „Dotacje dla firm”, niezależnie od akceptacji
pozostałych zapisów Regulaminu, oświadcza że:
a) na dzień wypełnienia formularza prowadzi własną działalność
gospodarczą / jest osobą upoważnioną do reprezentacji szkoły/przedsiębiorstwa
oraz na czas trwania procedury związanej z uzyskaniem dofinansowania nie straci
w/w statusu,
b) zobowiązuje się do uczestnictwa w kształceniu dla niego
zorganizowanym i finansowanym/ zorganizowanym i finansowanym dla jego
pracownika/pracowników/współpracowników ze środków publicznych/ środków Unii
Europejskiej,
c) jest świadom, że kształcenie ma na celu podniesienie jego
kwalifikacji/kwalifikacji jego pracownika/ pracowników/współpracowników, w
związku z czym przedmiotowe szkolenie jest bezpośrednio związane z prowadzoną
przez niego działalnością gospodarczą/ zawodową, oraz nie znajdują tutaj
zastosowania normy wynikające z prawa konsumenckiego,
d) niezwłocznie po założeniu Konta dopełni wszelkich formalności
wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz przepisów
szczególnych umożliwiających uzyskanie dofinansowania Usług ze środków
publicznych/ środków UE,
e) w ciągu 2 dni roboczych od momentu zapisania Formularza
zgłoszeniowego (zakładka „Dotacje dla firm” (etap 2/2) załączy skan Formularza
zgłoszeniowego (zakładka „Dotacje dla firm”) w wyznaczonym do tego miejscu na
platformie zgodnie z instrukcją oraz wyśle oryginał formularza zgłoszeniowego
przesyłką priorytetową na adres korespondencyjny: ul. Aleksandra Zelwerowicza 20, lok. V
piętro, 53-676 Wrocław,
f) w ciągu 2 dni roboczych od momentu wysłania oryginału
formularza zgłoszeniowego przesyłką priorytetową na adres korespondencyjny
szkoły, wyśle czytelny skan/zdjęcie potwierdzenia nadania przesyłki z Poczty
Polskiej na adres kontakt@kursopiekuna.pl,
g) niezwłocznie poinformuje Usługodawcę o uzyskaniu decyzji
odpowiedniego Organu w przedmiocie rozpatrzenia złożonego wniosku o
dofinansowanie, co nastąpi nie później niż w ciągu 2 dni od dnia jej
otrzymania.
19. Okoliczności niezależne od Usługodawcy, w tym m.in.
nieuzyskanie finansowania szkolenia ze środków publicznych, nie zwalnia
Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie z obowiązku opłacenia kosztu
wybranego pakietu Usług.
20. W przypadku prawidłowego wywiązania się przez Podmiot
ubiegający się o dofinansowanie/ jego pracowników/ współpracowników z
obowiązków wskazanych w pkt 17 powyżej oraz innych obowiązków przewidzianych
prawem i wydania przez odpowiednie organy negatywnej decyzji w przedmiocie
finansowania Usługi Usługodawca może wedle własnego uznania udzielić rabatu na
sprzedane Usługi.
21. Usługodawca, na żądanie Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie
wedle własnego uznania, może zapewnić Podmiotowi ubiegającemu się o
dofinansowanie pomoc w procesie ubiegania się o finansowanie Usług.
22. Serwis może prowadzić usługę newsletter, za pomocą której
umożliwia Użytkownikom/ Podmiotom ubiegającym się o dofinansowanie zapoznanie
się z nowościami i aktualną ofertą Serwisu. Korzystanie z usługi newsletter
jest dobrowolne.
23. Cennik Usług znajduje się w Serwisie.
24. Opis dostępnych Usług znajduje się w Serwisie.
25. Serwis zastrzega możliwość zmiany cen poszczególnych Usług i
produktów, z zastrzeżeniem, że zmiana nie będzie dotyczyła Usług i produktów
już nabytych.
26. Usługodawca i Administrator nie ponoszą odpowiedzialności za
przyznawanie oraz przedłużanie uprawnień uregulowanych w obowiązujących przepisach
prawa.
27. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie może
kontaktować się z Serwisem:
a) listownie, na adres korespondencyjny: ul. Aleksandra
Zelwerowicza 20, lok. V piętro, 53-676 Wrocław,
b) mailowo – pod adresem: kontakt@kursopiekuna.pl,
c) telefonicznie, pod numerem: +48 71 716 97 06 (koszt połączenia:
opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym
dostawcy usług, z którego korzysta Użytkownik).
28. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania naboru na kurs lub
kursu, również w trakcie jego prowadzenia bez podania powodu, z zachowaniem
jednak obowiązku zwrotu opłaty za ten kurs na konto wskazane przez kursanta w
wiadomości mailowej kontakt@kursopiekuna.pl.
29. Serwis nie stosuje kodeksu dobrych praktyk w rozumieniu ustawy
o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
30. Administrator zastrzega sobie prawo do krótkiej przerwy
technicznej w funkcjonowaniu Serwisu w przypadku planowanej, bieżącej obsługi i
konserwacji serwera oraz oprogramowania Serwisu.
31. Korzystanie z Serwisu nie skutkuje nabyciem przez Użytkownika/
Podmiot ubiegający się o dofinansowanie/ Odwiedzającego jakichkolwiek praw na
dobrach niematerialnych do utworów w nim zawartych, Użytkownicy i Odwiedzający
mogą korzystać z tych utworów jedynie w zakresie dozwolonym w Ustawie o prawie
autorskim i prawach.
VI. Rejestracja
1. W celu złożenia zamówienia na świadczenie płatnych Usług drogą
elektroniczną za pośrednictwem Serwisu należy zarejestrować się w Serwisie.
2. Rejestracja w Serwisie następuje nie później niż przy złożeniu
pierwszego zamówienia na płatne Usługi i polega na wypełnieniu właściwego
formularza dostępnego na stronie Portalu. Wypełnienie formularza jest niezbędne
do otrzymania indywidualnej nazwy użytkownika (Loginu) i hasła do Konta, które
umożliwią Użytkownikowi dostęp do płatnej zawartości Serwisu, w tym do Kursów
on-line.
3. Podczas rejestracji Użytkownicy, udostępniają swoje następujące
dane oraz informacje niezbędne do założenia konta, w szczególności:
a) imię,
b) nazwisko,
c) adres e-mail,
d) numer telefonu (potwierdzając, iż jest to przynależący do niego numer telefonu, na który wysłany zostanie zestaw danych umożliwiających realizację Usług),
e) ewentualny kod promocyjny.
4. W przypadku Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie dane, o których mowa w pkt 3 powyżej obejmują ponadto:
- nazwę szkoły/przedsiębiorstwa,
- adres szkoły/przedsiębiorstwa,
- imię i nazwisko osoby reprezentującej szkołę/przedsiębiorstwo,
- ilość osób zgłaszanych na kształcenie,
- formę zatrudnienia,
- wybrany pakiet Usług, tj. tytuł oraz łączny koszt Usług (finansowanych ze środków publicznych)
5. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zobowiązany
jest wypełnić wszystkie pola formularzy oznaczone jako obowiązkowe. Brak
wypełnienia pól oznaczonych jako obowiązkowe może uniemożliwiać pomyślne
ukończenie procesu rejestracji.
6. Udostępnione w formularzu dane winny dotyczyć Użytkownika,
który będzie korzystać z Usługi/ Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie i
być zgodne z prawdą.
7. Poprawnie wypełniony formularz rejestracyjny i zaakceptowany
przez Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zapisywany jest w
bazie danych Serwisu.
8. Poprawnie wypełniony formularz rejestracyjny i zaakceptowany
przez Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie stanowi podstawę
funkcjonowania Konta.
9. Po zakończeniu procesu rejestracji, Użytkownik otrzymuje hasło
i login do konta Serwisu/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie otrzymuje
kody dostępu do Serwisu, z których korzysta samodzielnie lub przekazuje swoim
pracownikom/ współpracownikom.
11. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent
Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru
Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy
Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
VII. Kursy on-line
1. Kursy on - line są Usługą płatną.
2. Zamówienie Kursu on - line wymaga zarejestrowania się w
Serwisie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie. Poprzez złożenie
zamówienia, Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie składa ofertę
zawarcia umowy. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez
Serwis.
3. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie wybiera Kurs on – line i dokonuje płatności zgodnej z cennikiem Serwisu w dacie nabycia tej Usługi. Cena Kursu on-line może być zróżnicowana w zależności od wybranego wariantu płatności (płatność jednorazowa lub w ratach). Cena wskazywana jest przy składaniu zamówienia. Płatność przedmiotowej ceny przy wyborze wariantu Kursu on-line z płatnością w ratach następuje we wskazanych w harmonogramie terminie (terminach) płatności. Przedmiotowy harmonogram udostępniany jest po zalogowaniu na indywidualnym Koncie Użytkownika. W przypadku powstania nadpłaty podlega ona zaliczeniu na poczet przyszłych płatności o ile wpłacający tj. Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie nie zażąda jej zwrotu.
4. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie może wybrać
więcej niż jeden Kurs on-line korzystając z opcji Koszyk usług.
5. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie ma prawo do
rezygnacji ze złożonego zamówienia, z którego może skorzystać do chwili
potwierdzenia zamówienia przez Serwis. Rezygnacja z zamówienia następuje za
pośrednictwem systemu informatycznego strony internetowej Serwisu, mailowo lub
telefonicznie.
6. Przy wyborze wariantu
Kursu on-line z płatnością w ratach, szczegóły dotyczące rozłożenia płatności
na raty zawarte są w opisach każdego z Kursu on-line oraz w udostępnionym na
Koncie Użytkownika harmonogramie. W takim wypadku płatność za kurs winna
nastąpić zgodnie z harmonogramem, nie później jednak niż w terminie do trzech
miesięcy od momentu aktywacji kursu.
7. Po dokonaniu płatności Użytkownik otrzymuje e-mail
potwierdzający dokonanie wpłaty oraz zawarcie umowy.
8. Opis Kursu on-line może zawierać w szczególności następujące
informacje:
a) nazwę Kursu on – line,
b) opis Kursu on - line,
c) data rozpoczęcia Kursu - on line,
d) data zakończenia Kursu - on line,
e) cenę Kursu - on line,
f) opis zagadnień poruszanych na Kursie on-line,
g) wymogi związane z uczestnictwem kursu oraz ewentualne ograniczenia,
h) sposób prowadzenia i zaliczenia Kursu on-line.
9. Na Kurs on-line mogą składać się w szczególności tematy
podzielone na lekcje, testy cząstkowe, testy zaliczeniowe oraz esej – w ilości
i zakresie odpowiednim dla danego Kursu on-line.
10. Do każdej lekcji mogą być przypisane materiały w postaci
wykładu wraz z nagraniem lektora o określonej długości, a także załącznik lub
film – odpowiednio w formatach PDF, mp3, FLV. W ostatnim nagraniu ostatniej
lekcji w danym temacie podany zostaje kod odblokowujący test cząstkowy do
tematu.
11. Test cząstkowy z danego tematu jest dostępny po odtworzeniu
przez Użytkownika wszystkich lekcji z danego tematu.
12. Użytkownik rozwiązuje test cząstkowy. Próg zaliczenia zależy
od przedmiotu danego Kursu on-line.
13. Zaliczenie testu cząstkowego powoduje odblokowanie kolejnego
tematu.
14. Po rozwiązaniu testu z ostatniego tematu, odblokowana zostaje
możliwość napisania eseju na wybrany przez Użytkownika temat spośród
zdefiniowanych przez Serwis.
15. Administrator może zaliczyć lub nie zaliczyć esej napisany
przez użytkownika.
16. Kursant (Użytkownik) bierze udział w Kursie on-line na własne
ryzyko. W szczególności w przypadku tworzenia utworów kursant (Użytkownik)
ponosi wszelkie ryzyka związane z jego tworzeniem oraz prawami do utworu.
Usługodawca, Administrator i Portal nie ponoszą odpowiedzialności za
jakiekolwiek urazy, wypadki itp. wynikłe w procesie tworzenia tego utworu oraz
roszczenia osób trzecich wobec kursantów.
17. W celu świadczenia Usług na najwyższym poziomie Portal dąży do
stosowania przez Użytkowników w ramach Kursów on-line treści kształcenia i
wymiaru godzin w takim zakresie, w jakim stosowane są dla kształcenia
stacjonarnego.
18. Użytkownik zobowiązany jest do rzetelnego, samodzielnego
powtarzania materiału przekazanego mu na Kursie on-line i utrwalania zdobytej
wiedzy.
19. Użytkownikowi, który ukończył Kurs on-line, wystawiane jest
zaświadczenie o ukończeniu Kursu on-line poświadczająca ukończenie Kursu
on-line wraz z odpowiednimi dokumentami, których opis znajduje się każdorazowo
w opisie Kursu on-line. Na zaświadczeniu nie ma adnotacji, iż kurs prowadzony
był w formie e-learningu. Wzór dokumentu jest zgodny z wymogami Ministra
Edukacji i Nauki.
20. Portal nie ponosi odpowiedzialności za działania i zaniechania
firm kurierskich i operatorów pocztowych.
21. Dokumentacja ukończenia kursu przekazywana jest za
pośrednictwem firm kurierskich lub operatorów pocztowych.
22. Materiały dydaktyczne udostępniane są na indywidualnym koncie
kursanta w postaci modułów tematycznych. Poszczególne moduły tematyczne mogą
być przyznawane w cyklicznych transzach. Kolejne transze materiałów
dydaktycznych mogą być przyznawane w terminie 2-5 tygodni, w zależności od
danego kursu.
23. W celu wystawienia zaświadczenia o ukończeniu Kursu on-line,
Usługodawca może żądać informacji niezbędnych do wydania zaświadczenia, w
szczególności sytuacji, gdy jest przewidziane przepisami prawa.
24. Wybór wariantu Kursu on-line z płatnością w ratach, o których
mowa w pkt 6 powyżej, nie oznacza podziału umowy o świadczenie usług na
niezależne na części. W przypadku zawarcia umowy w takim wariantem płatności,
Użytkownik zobowiązany jest do zaspokojenia wszystkich roszczeń Usługodawcy co
do ceny, nawet w przypadku braku chęci kontynuacji kursu, po zapłacie części
ceny.
VIII. Postępowanie reklamacyjne i zastrzeżenia / pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przez konsumenta
1. Serwis ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie Usługi.
Regulacja tej odpowiedzialności zawarta jest w szczególności w przepisach
Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu drogą, ustawy o prawach konsumenta
2. Każdemu Użytkownikowi/ Podmiotowi ubiegającemu się o
dofinansowanie przysługuje prawo złożenia reklamacji w szczególności w sprawach
związanych z funkcjonowaniem Serwisu, treścią materiałów udostępnionych
Użytkownikowi/ Podmiotowi ubiegającemu się o dofinansowanie, opłatami za Usługi
czy ilością zakupionych Usług.
3. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres poczty
elektronicznej kontakt@kursopiekuna.pl z adresu poczty elektronicznej,
wskazanego w procesie rejestracji Konta użytkownika w Portalu lub listownie na
adres Usługodawcy.
4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej
otrzymania.
5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się do reklamacji
Użytkownika/ Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie niezbędne będzie
uzyskanie przez Serwis dodatkowych informacji, Użytkownik/ Podmiot ubiegający
się o dofinansowanie zostanie poproszony przez Serwis o udzielenie takiej
informacji. Skierowanie do Użytkownika będącego konsumentem prośby, o której
mowa w zdaniu pierwszym nie wpływa na bieg terminu, o którym mowa w pkt 4
powyżej; reklamacja zostanie rozpatrzona również w razie braku odpowiedzi
Użytkownika.
6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu
reklamacji w przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga wiadomości
specjalnych lub napotka na przeszkody, których przyczyny nie są zależne od
Administratora.
7. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana Użytkownikowi/
Podmiotowi ubiegającemu się o dofinansowanie na adres poczty elektronicznej
Użytkownika/ Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie wskazany w jego Koncie
lub drogą listowną.
8. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Podmiotowi ubiegającemu
się o dofinansowanie przysługują roszczenia wynikające z ustawy Kodeks cywilny,
a Użytkownikowi ponadto – roszczenia wynikające z ustawy o prawach konsumenta.
9. Niezależnie od możliwości wytoczenia powództwa do sądu
powszechnego, Użytkownik będący konsumentem ma możliwość skorzystania m.in. z
następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń:
a) wniosek o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy
skierowany do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37
ustawy o Inspekcji Handlowej, stałe polubowne sądy konsumenckie działają przy
wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej i przy ich oddziałach
zamiejscowych,
b) wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego, o którym mowa w
art. 36 ustawy Inspekcji Handlowej, skierowany do wojewódzkiego inspektora
Inspekcji Handlowej.
10. Konsument może zwrócić się do miejskiego (powiatowego)
rzecznika konsumentów, aby uzyskać bezpłatną poradę lub informację prawną w
sprawach dotyczących każdego rodzaju sporu ze sprzedawcą – bez względu na
miejsce siedziby przedsiębiorcy.
11. Konsument może zwrócić się do organizacji społecznych (organizacji
konsumenckich), do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, aby
uzyskać bezpłatną poradę lub informację prawną w sprawach dotyczących każdego
rodzaju sporu ze sprzedawcą – bez względu na miejsce siedziby przedsiębiorcy.
12. Konsument może skorzystać z Platformy ODR, zlokalizowanej pod
adresem:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false
IX. Odstąpienie od umowy
1. Użytkownik będący konsumentem może odstąpić od zawartej z
Serwisem umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie
na adres korespondencyjny wskazany w ust. V pkt 13 lit. e Regulaminu lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@kursopiekuna.pl w terminie
czternastu dni od zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie
oświadczenia przed jego upływem.
2. Użytkownik będący konsumentem może odstąpić od umowy, składając
przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć
na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Skorzystanie
z formularza nie jest obowiązkowe – konsument może również złożyć oświadczenie
o odstąpieniu od umowy bez jego wykorzystania.
3. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy za
pośrednictwem poczty elektronicznej, Serwis niezwłocznie przysyła potwierdzenie
otrzymania oświadczenia w formie poczty elektronicznej.
4. Serwis ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić
konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
5. Jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia Usług przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy, użytkownik będący konsumentem jest
zobowiązany do zapłaty kwoty proporcjonalnej do zakresu świadczeń spełnionych
do chwili, w której poinformował Serwis o odstąpieniu od niniejszej umowy.
6. Serwis dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego
sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził
się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
7. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do
umowy o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną
zgodą Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od
umowy.
8. Normy wynikające z prawa konsumenckiego, tj. w szczególności
prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Podmiotowi ubiegającemu się o
uzyskanie dofinansowania– z uwagi na fakt, iż przedmiotowe szkolenie jest
bezpośrednio związane z prowadzoną przez ten podmiot działalnością gospodarczą/
zawodową.
X. Postanowienia końcowe
1. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez
wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony
Serwisu. Jest ona również udostępniana w trakcie procedury zamawiania kursu, a
także przesyłana użytkownikowi pocztą elektroniczną przy potwierdzeniu
zamówienia przez Serwis.
2. Regulamin obowiązuje od chwili ogłoszenia, przez które rozumie
się zamieszczenie pełnej jego treści na stronie Serwisu.
3. Każdorazowa zmiana Regulaminu zostanie ogłoszona na stronie
Serwisu.
4. Po ukazaniu się na stronie głównej Serwisu informacji o zmianie
Regulaminu, Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zobowiązuje się
niezwłocznie zapoznać ze zmianami dokonanymi w Regulaminie. Do Usług płatnych
rozpoczętych przed zmianą Regulaminu oraz produktów zakupionych przez zmianą
Regulaminu zastosowanie ma regulamin w brzmieniu obowiązującym w dacie zakupu
Usługi płatnej lub produktu.
5. W razie pytań lub wątpliwości związanych ze zmianą Regulaminu
możliwy jest kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej z Administratorem,
na adres poczty elektronicznej kontakt@kursopiekuna.pl
6. O treści zmian niniejszego regulaminu Użytkownik/ Podmiot
ubiegający się o dofinansowanie może zostać powiadomiony przez Serwis na
udostępniony przez siebie adres poczty elektronicznej. W przypadku Usług
płatnych, jeżeli w terminie wskazanym w powiadomieniu, o którym mowa powyżej
Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie nie złoży oświadczenia o
wypowiedzeniu umowy, uważa się, że zmiany zostały przez Użytkownika
zaakceptowane.
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie do
świadczenia Usług drogą elektroniczną, w szczególności do składania przez
Użytkowników oświadczeń woli w postaci elektronicznej, stosuje się w
szczególności przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i Kodeksu
Cywilnego jak też przepisy innych ustaw.
XI. Podstawa prawna
1. Portal prowadzi działalność zgodnie z obowiązującymi
przepisami, w tym w szczególności powołanymi niżej aktami prawnymi:
a) ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie tj. z dnia 5 lipca
2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1468 ze zm.)
b) ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 o promocji zatrudnienia i
instytucjach rynku pracy tj. z dnia 5 lipca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1482
ze zm.)
c) rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 7
sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku
pracy oraz zakresu jej stosowania tj. z dnia 28 grudnia 2017 r. (Dz.U. z 2018
r. poz. 227 ze zm.)
d) Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych tj. z 6 października 2023 r. (Dz. U. poz. 2175)
e) ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku
(Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.)
f) ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca
2002 roku, tj. z dnia 13 grudnia 2018 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 123 ze zm.)
g) ustawa z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne tj. z
dnia 14 września 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1954 ze zm.)
h) ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, tj. z dnia
13 grudnia 2018 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 134 ze zm.)
i) ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego
1994 roku, tj. z dnia 6 czerwca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1231 ze zm.)
j) ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia
23 sierpnia 2007 roku, tj. z dnia 30 października 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz.
2070 ze zm.)
k) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
(Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1).
l) Ustawa o ochronie danych osobowych –ustawa o ochronie danych osobowych
z dnia 10 maja 2018 roku (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.)
m) Ustawa o Inspekcji Handlowej - ustawa o inspekcji handlowej z
dnia 15 grudnia 2000 roku, tj. z dnia 14 września 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz.
1930 ze zm.)
XII. Załącznik #1
[formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy]
Adresat
Instytut Edukacji – adres przedsiębiorstwa: Aleje Jerozolimskie 100, 00-807 Warszawa, e-mail: kontakt@kursopiekuna.pl
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od
umowy sprzedaży następujących rzeczy:(*)
umowy dostawy następujących rzeczy:(*)
umowy o świadczenie następującej usługi:(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.